Wednesday, November 23, 2011

XDE KEJER...SUKE-SUKE...

Weekend aritu xde pape nak dibuat. Nak lipat kain yg da mengalahkan Gunung Kinabalu tu terasa berat lak tangan....ihihih...tgh tenung2 kain yg menggunung tu tetiba lak trasa nak test bakat terendam yg memang dah berkurun terendam tu...ihih..kebetulan anak2 pon da tidow..en.suami lak tgh layan tv or tv layan dia???.. xkisahlah..janji line clear..hihiihih.. . Aku pon dgn sepantas kilat capai t-shirt lama aku yg mmg da lama terperam kt almari tu. Dgn gaya ala2 profesional di tambah sikit ketekunan dan penuh tawadduk nyer aku pon memulakan projek aku. Konon2 la...ihihih..Apa lg ..zap..zap..zap...nah taraaa.....inilah hasilnyer.....ladies & gentlemans...now i am presenting you my first trial of sewing project... Mini Dress from my old t-shirt for my gurl...hiihh.. cantek x? xla cantik mana pon tp bolehla kan? kan? kan? heheheh...kira kembang-kuncup gakla hidung aku bila tunjuk kt en.suami...En.suami pon sengeh2 je la..buang tebiat agaknya bini aku ni...huhuuhhu...

 

hehehhe....mommy sayang kakak sgt2 tau! mmmmuahhh!!! Pada kawan2 yg ada idea atau tips yg lebih baik dlm bab ni, boleh komen atau tinggalkan jejak anda yer.....i really appreciate it! Tengkiu...:)

1 comment:

  1. sian kat kakak dayana ..mummy jdkan model baju lama mummy hehheeh..syabas kak yu

    ReplyDelete