Monday, November 21, 2011

AKU, WARNA & ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ........

Hello buddies, tadi aku belek2 la blog aku..tgh xde pape nak dibuat jd aku pon buat2 la menyibukkan diri dgn benda alah ni...Aku tengok blog aku ni warna-warni la plak...mesti korang pikir aku ni cam budak2 kan sebab blog aku da macam pelangi x pon mcm kain yg jual kt jalan TAR tu...huhu...

Bercakap pasal warna ni teringat plak aku zaman2 dok study kt uitm dulu...alkisahnya ada la sorang lecturer aku ni..kalu x silap aku dia ni ngajar subjek Intro To Masscom..orangnya muda lagi time tu, kulit putih & berspek...nama dia...ermmm...xyah la aku sebut..kalu kwn2 aku tau la tu...hihihi...tp shhhhh....:) Yg paling aku ingat pasal lecturer ni dia suka sgt pakai tie yg kalerful..ada merah, ada kuning, ada hijau, biru pon ada...mmg complete la warna pelangi tu..tp time ngajor, aduss..mata aku ni asik nk tertutup je...tatau la org lain kan...uhuhuh...selalunyer bila tgk warna2 terang, mata kiter akan terbukak luas2 kn tp dgn dia ni aku mmg xbleh blah btul..asal dia bukak mulut je aku da selamat zzzzzzzzzzzzzzz....terapi warna tu mmg x berkesan langsung kt aku..kalu boleh tongkat dgn batang mancis mmg aku dah buat da.. seb bek x bley...huhu...lepas tu akhirnya...apa lg... hurmmmm...menapak la aku dgn adik2 junior n kwn2 seangkatan aku dok ngadap balik subjek tu skali lg...uhuhu..padan muke aku..letih beb kena ngadap balik...huuhuh. lepas tu aku xde nak tido2 lg dlm kelas..takut beb kena repeat paper lg..sengsara mak tau...ehheheh....

So adik2 syg, moralnya jgn tido masa lecturer @ cikgu tgh ngajar....hehehhe...tp skrg aku da xtido da..nak2 skrg ni ada budak 2 org tu...kompom x cukup nyer tido...xde nak sleeping2 beauty nyer...mana dan je lah...uhuhu...papepon renung2 kan & selamat beramal...babai...lots of love ya!

No comments:

Post a Comment